pühapäev, 1. märts 2015

Minu arvuti

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/BMqCX4PUp5dAqAJQ
Mul on 'Apple' lauaarvuti. See on 2005 aasta mudel, mille operatsiooni süsteemiks on Mac OS X v10.5. Selle protsessor on Intel Core 2 Duo ning protsessori kiiruseks 2.16 GHz. Mälu on mu arvutil 2GB.

Tavaliselt arvutis olles ma vaatan peamiselt youtube'st videoid või joonistan. Ega rohkem midagi väga teha ei saagi kuna arvuti süsteem on nii vana ei toeta see enam paljusid mänge ja programme. Internetis käin ma vaheldumisi Firefox'i ja Chrome'ga. Seda teen ma see pärast, sest millegi pärast ei saa Firefox'iga Facebook'is käia, aga muude kohtade peal saab. Chrome'l on jällegi vastupidi. Ma arvan, et ma olen oma arvuti kasutamises päris hea kuna ma olen enda peres põhiline arvuti probleemide otsija ja lahendaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.